Oferta
Linki sponsorowane Kraków
6
Linki sponsorowane (SEM)
Linki sponsorowane (SEM) - wyświetlane reklam obok wyników wyszukiwania wybranych słów kluczowych użytkownikom w wyszukiwarkach.
Reklama kontekstowa - teksty, linki, grafiki i animacje umieszczane obok właściwej treści danego serwisu; w przypadku stron WWW najczęściej przyjmuje to formę osobnej, wydzielonej jej części (boksu, panelu bocznego, listwy dolnej lub górnej) gdzie wyświetlane są krótkie teksty i linki do innych stron WWW
Linki sponsorowane (SEM), Reklama kontekstowa
Wykonanie kampani reklamowej umożliwi Państwu:
- Kierowanie reklam do określonych osób, które szukają Państwa produktów lub usług.
- Płatność tylko za kliknięcie
- Ograniczenie wyświetlania reklam dla określonego obszaru (województwo, miasto, powiat) lub określonego czasu (dzień tygodnia, określone godziny)
Ile kosztuje? Zapytaj o cenę pozycjonowanie strony www
Ile kosztuje pozycjonowanie?
Koszt pozycjonowania jest określany indywidualnie i dostosowany do możliwości klienta.
Kampanie linków sponsorowanych w wyszukiwarkach oraz kampanie kontekstowe w sieci stron rozliczane są w modelach:
- PPC (Pay Per Click) – oparty wyłącznie za kliknięcie w reklamę. Samo wyświetlanie reklam nie generuje żadnych kosztów.
- CPM (Cost Per Thousand) - rozliczenie za 1000 wyświetleń reklamy. Kliknięcia w reklamę nie powodują obciążania budżetu reklamowego.
Ile kosztuje? Zapytaj o cenę pozycjonowanie strony www
Dlaczego my?
Specjalizujemy się w rozwiązaniach internetowych, od przygotowania strony www, przez opracowanie merytoryczne treści, po promocję (pozycjonowanie SEO i linki sponsorowane SEM).
Stworzenie strony www to tylko pierwszy krok w celu uzyskania korzyści biznesowych.
Przeprowadzenie kampani reklamowej zapewnia liczne wizyty potencjalnych klientów, częste pytania z prośbą o przedstawienie kalkulacji, wreszcie sprzedaż produktów i usług oferowanych przez firmę
Kampanie reklamowe które prowadzimy objęte są
- stałym monitoringiem i analizą, tak aby zapewnić klientowi maksymalną skuteczność i jak najefektywniejsze wykorzystanie budżetu
Etapy realizacji
- Wypełnienie formularza zapytania o cenę lub kontakt telefoniczny
- Analiza i określenie słów kluczowych które zapewnią najlepszą skuteczność i oglądalność
- Przesłanie do klienta kalkulacji cenowej oraz umowy na przeprowadzenie kampanie reklamowej
- Podpisanie umowy
- Przygotowanie reklamy oraz dostosowanie strony www
- Rozpoczęcie kampani